Frågor till MIG...

Nu kommer det en roligt nyhet en lite person vid namn Alicia (inte hennes riktiga namn) har varit så snäll att ställa frågor till mig  detta är frågorna:


1. Har du rymt någon gång?

2. Vad gillar du mest, hoppning eller dressyr?

3. Vad är ditt favoritgodis?

4. Favvofärg?

5. Hur är det att vara så söt?




Mina svar är på nummer ett alternativ C haha nejdå bara skoja här kommer de riktiga svaren

1. Vilken fråga? Haha XD det är väl såklart många gånger. En gång var när jag spräckte tråden och sprang in och åt upp Viggos hö i hagen. En gång var när jag öppnade boxdörren mitt i natten och gick ut. En gång var.......... 5 timmar senar, sedan var det mer men det orkar jag inte säga :)

2. Vad jag gillar mest, jag har ju gjort mer än det tillexempel tävlat SM i bruksridning men av hoppning och dressyr?? Det är nog hoppning , där får jag visa avd jag går för. På dressyr ska det vara fint och lungt i hoppning kan jag göra det lite friare liksom göra ett bocksprång utan att få något fel. Prubliken tycker också att jag är cool då... Men dressyr är också ganska roligt ;)

3. Favoritgodis, hmmm det finns mycket att välja på. Men saltlakris är nog min favorit och morötter på andra plats. Jag tycker Mulle är lite konstig han gillar hallonbåtar men jag är mycket coolare och gillar lakrisbåtar men jag får inte bli känd och vara med i tidningar ORÄTTVIST. Amanda får sätta igång och teckna NU.

number 4.
Favoritfärg, det var nog den svåraste frågan kanske blått eller orange eller svart. Ne jag kan inte bestämma mig orange och svart får det bli. Efter som lakrisbåtar är svarta och morötter oranga. Det var smart av mig. Efter som jag är "STÖRST" BÄST OCH VACKRAST. Till Amanda: Varför satt du stöst innom " det var orättvist jag är visst sörst jag är 97,8 och min kompis NIxon 170 i mankhöjd. JAg är 978 och Nixon 170 jag har faktiskt lärt mig att det är större alltså 978.
Amanda till Trolle: Hallå du glömde kommat.
Trolle till AManda: Vadå komma? det är bara lite skräp i papperna och skärmen eller?

5. Söt? Är jag inte snygg? Söt har jag då aldrig varit.
Amanda snackar: Johodo lille gubben du är alltid söt.
Lillegubben? det är i pippi jag är stor...
Jaja jag vet inte efter som jag är snygg... kolla själv ↓




Mina coola komentarer
Postat av: Mamsen

Vaddå hoppning eller dressyr? Din favoritsport alal grenar är rymmning med godisätning punkt slut...

2011-12-07 @ 09:00:20

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0