Dåligt uppd.

Japp, Brejk, Twix haha ne menar ja. Det har varit dåligt uppdatering.

Jag har haft fullt upp med mina planer.

Det är få som komenterar. DÅLIGT. Så vi har en tävling. Den som komenterar mest under en månad (ca.) vinner en länkling, ! :) ?


Bra förslag ja annars får ni komma med förslag.




Men jag gör inte så mycket står här i hagen och ser snäll ut. Det bara kanske stämmer. Snart kommer tjejerna, då ska jag kräva mat.'

Hahaha


Japp var ordet, slapp var jag



Mina coola komentarer
Postat av: Mamsen

Snäll o snäll o mat - vänta du när vi ska ta oss en svängom till kvällen!!! Hi hi

2011-11-03 @ 11:20:28
Postat av: Lollo ♥

haha, kräva mat?

Vi får väl se ;D

2011-11-03 @ 12:24:07
URL: http://lollome.blogg.se/

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0