Hoppat 60 cm i ridhuset

Hej på er. NU har mitt bloggande inte varit så stor men WC = Who cares eller hur stavas det ?? AMANDA?? 
 Amanda; Ta´re lungt lilla grabben vi stavar på ditt vis.

Tillbaka till mig: LITEN?  Jaja, men idag hoppade jag. 60cm i ridhuset, Amanda´ba: harú tjuvtränat eller?
JA ba: ee nej jag är ju så bra. Hehehehe, jaja här kommer lite bilder fån efteråt.


Mina coola komentarer
Postat av: Anna

Jag skrev för länge sen ett inlägg om hur man får sitt favorit-typsnitt som rubrik, så att alla ser det. Tyvärr la fuskbugg ner, men jag tänkte tipsa dig om en annan sida som fungerar (om du fortfarande vill ha eget typsnitt i rubriken).



Testa yay.nu



Kram!

Anna

2012-02-17 @ 18:24:15
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Mamsen

har saknat ditt bloggande din lille köttbulle...men din lillmatte har väl inte tid när hon måste passa upp på dig...

2012-03-13 @ 22:18:16

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0