Ny häst

Namnet är LeviNa, trodde det var Levita. Jaja, hon är stoooor, men snäll.
Jag käkade av hennes hö imorse, Skojsigt. (snart kommer bild)

Igår så var jag ute i regnet med Amanda. Hon tjatde hela tiden. Fattade inte hon att jag ville stå inne äta 15kg foder, hare varmt och skönt och rulla mig i spånet så jag bli som en kokosboll?? Jaja, pallen, pallen pallen upprepade hon helatiden. Men när jag väl komm till "pallen" så var det bra. det var godis på den.


Kusliga hälsningar Trolle

Trolle finns i burken den lilla skurken (tips från i Torsdags)




Mina coola komentarer
Postat av: Mamsen

Hej du din kokosboll - du skulle verkligen behöva ut och ruscha en sväng så magen drar upp sig...

2011-11-08 @ 16:20:44

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0