AMANDAS INLÄGG TILL TROLLE!


Du är det finaste någon kan få Trolle. Du vet inte hur mycket jag älskar dig.

Allt du gör för mig.


Jag skiter i om du kommer sist på alla tävlingar eller vinner. Du är den bästa shettisen som någon funnits och kommer finnas.
Du förstår inte min kärlek till dig och jag vill bara säga till alla som läser detta. NI HAR INGET ATT SÄGA IMOT DETTA OCH NI HAR INGET ATT ÄNDRA. JAG SKITER I ERA ÅSIKTER. Jag älskar dig Trolle. :)

<3<3<3<3<3



(Men vi är ändå vinnare vi tar alla skitar där ute, spöar skiten ur dem och visar att det är vi två som är BÄST tillsammans.)

Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0