Buskul

Ja, Amanda vet INTE vad jag håller på med nu! Jag kan försöka ta mig ut ur hagen, jag kan käka upp stolpen, jag kan rulla mig så jag ser ut som en lerboll som aldrig kommer bli ren och jag kan tänka ut en smart plan!


Det kaaaaaan ja men hon vet inte vad jag GÖR.
Hihi det är det som är så roligt XD

Amanda är iallafall på hennes mammas jobb, för att hon har varit och "kollat knäna". De säger hon ba va??
Jaja men sen kommer hon hem, ingen vet vad jag har gjort då!!! :)



En bild sen i vintras ↑


// Puss och kram från en skummbanan (ps. rimmet är ifrån Elin Guldemo och jossan, men vi säger att jag har kommit på det)  







Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0