Tråkigt

Amanda är sjuk, jag har tråkigt! Det är ungefär vad som händer nu! + att jag är hungrig.


Amanda var ute i stallet igår och kollade mina "hålväggar" sedan höll hon upp hoven i 100,00000000000 år så jag orkade inte längre hålla upp benet. DÅ tänkte jag "om hon är så tjurig och envis med att benet ska vara uppe får hon väl hålla i det själv" och då la jag benet på hennes arm då skällde hon på mig. En av alla mina planer som inte fungerad. Haha sen ska hon få se..

åå lilla Amanda stå stilla hahaha !




Mina coola komentarer
Postat av: Josefin Lundell

Trolle då xD // Loniqo på stallet.se

2011-11-15 @ 11:44:12
URL: http://AllergiskaJosse.devote.se

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0