2011 i bilder fort.


Ja vad hände då?
Snön låg kvar---- och mer tråkigt hände
fortfarande kallt
och träning i rihuset började inför tävlingssäsong






Ja det var ju då man kunde börja fundera på att det faktiskt kunde bli sommmar.
För man trodde ju nästan aldrig att den drygt 1,5metern snö skulle försvinna....



Det var ju då den STORA dagen kom jag fyllde år. 2 April, och Amanda lika så dagen EFTER.
Det firades med tårta MUMS!


Det var då gräset började komma och jag fick äta....men.....i

Det var då det hemska inträffade, SANDHAGEN. Den j*veln som kom på SANDHAGE!  ska få spö
Speciellt när det växer decimeterlångt gräs brevid. HERREGUD.



Det var då MÖRDARLOVET började. Eller Amanda kallar det för sommarlov, men NHÄ sommarlov blir det inte när det blir ungefär dubbelt så mycket ridning. Det är bättre när dem går i skolan för då kommer mina specialtillverkade rymmningar  det fick inte Amanda veta
 

Det var då den där snubben ALFONS hälsade på! OCh jag började få äta GRÄS. Men dem var snål på det" det var inte länge man fick äta. Vadå fång? Sjukdom? sånt kan inte jag ha ! phua


Det var då den stora resan kom, min SM debut.
Självklart var jag bäst och kom på 13:e plats. En ROLIG resa enligt både Amanda, MIg, Marlene och Helena


Det var väl en OK månad. Hahah fattar ni ??? hahaha så SJUK BRA HUMOR Amanda och jag har!!
Men det var också då dem där ettriga små "pip" flugorna var som värst när man bara vill slå till dem med en flugsmälla! Men det är svårt när dem sitter på magen"! Och myggor



Det var då frosten började komma men vad hindrar det mig?? NADA:p
Jag fcik äta MER gräs :love: fast tillslut tog det slut och man fick börja äta hö... Som jag INTE önskade. !



Det var innan Amanda köpte ny kamera. OCH det blev Christmas time!
Jag fick saltlakrist i Julklapp" :love:
Det var också snö, men långt ifrån vad det var i Januari ↓





Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0