Ett år, fyllt av skoj!

Ja texten står för det den säger,det förra året var fyllt av skoj.
2011
Ett år då jag tävlade med Amanda i SM i bruksridning och slutade på plats 13. En rolig men lååång resa. Det tog sin tid men det var grymt roligt. ;)

Någon månad efter jag kommit hem från SM:et så tävlade jag bruksridnings DM och slutade som 2:a på väldigt bra poäng men inte bra poäng nog för att vinna och än ett år tävla SM. Men Amanda och jag var super nöjda :) :love:

Sedan alla underbara ritter i skog och mark, körturer och ridningar,

Nu låter det som om jag bara tävlar och då tävlar i Bruksridning, men på en tävling som NPR anordnade på höstkanten så vann jag ju en Bruksridning, jag bara slog ner dem andra och visade vad jag går för I AM THE KING of the hästland. Ungefär. Vann där och fick ännu en till rosett till samlingen.

EN till tävling som jag kom delad etta på var en Hoppyr tävling (hoppning fast med moment i så att man måste ha kontroll över hästen)´. Den vann jag, en sak var dåligt då att ärevarvet leddes av den andra ettan , det är en haflinger som galloperade sssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggt, så jag ville gallopera om något som jag inte fick• Sedan ville jag skoja lite då tänkte jag bocka, men den jäkeln AMANDA :O satt kvar...
'


Sedan gillade jag ju Julen då jag fick JULKLAPPAR :love:

Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0