Excuse moua (eller?)

Ja, jag har inte kunnat blogga på ett tag för DAGMAR den jäkla storme gjorde AManda utan el. MEn tillbaka till Trolle efter som det är min blogg.
Amanda har köpt ny kamera = hon tok fotograferar mig så jag har kvar blixtar i ögonen fast det var 2 dygn sedan hon fotade. Så snart kommer det upp bilder.
Jag bli väldigt trött utav det efter som att jag måste ju vara snygg på fotona hela tiden och när hon knäpper typ 1 miljard bilder på mig så.... åååå


Men igår hoppade jag och ny regnar det...



Mina coola komentarer
Postat av: Pappa

Han verkar ha ett hårt liv Trolle!

2012-01-03 @ 09:18:19

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0