Manda kom nyssXD

Nyss kom Amanda ut i stallet, Helena hade tagit in mig. Och när hon kom så sa hon

- Trolle, ät ditt hö inte miracels!

Vadå jag är väl inte dum. OM jag äter hennes så får jag ju mer till natten. Isället för att äta upp mitt. Ibland förstår jag mig inte på människor. Sedan skramlade det foderkammaren och då visste jag att det käk, då blev de sur. Vadåra? jag ville ju bara hämta det som de tog fram. Jaja, käk fick jag iaf, så då hörs vi imrn.


Opps jag glömde att berätta att jag fick gå i en ytterst liten pyttehage men jag fick lite gräs iallafall. Och jag fattar inte varför jag inte få gå med de andra ihagen vadå? fång det var ju då det.  Och sen skule de ta ort mig från gräset, men gräs fick jag ju iallafall och gott käk nu.


Sov gott ...




Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0