Mina poolare!

Ni kanske vill se bilder på mina polare. Och amanda har huuuuuur många bilder som helst. så mycket hon förföljer oss dagarna till ända med denna manick så kallade KAMERA! Alltså om du vill se mer bilder på mej eller mina kompisar är det bara att slägga iväg en komentar med på vilken häst eller om du vill se mer bilder på mig! mmmen vaf babblar jag i? sätt igång Amanda och lägg till bilder! XD

Kung viggo en 24årig fd travarnordis. Han är ett matvrak och gillar sälskap han med´!

SÅ har vi Nixon som är ett stooort halvblod på 20år, som ärr h,mmmm. ja galen!

Varu slarvar när du skriver Amanda, skärp dig! 

madameMadame Sund en fd. varblodstravare på 16år hon är snygg XD

n
Miracel är en 8årig korsning Welsh halvblod som Amanda har köpt.! Hon är oxå ganska snygg men ibland kaxig!!!


 

Men jag är väl ändå snyggast?? xD

Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0