Yeehhaa, rodeo!

Amanda var ut, jag fick gå ihagen typ 5minuter. ÅÅ, bara några tuggor. Sedan tog hon ut mig och jag blev longerad, ganska kul. Hon hade ställt upp några pyttfnyttiminipini bauto mini hinder som jag fick hoppa över. Fast springa på en volt bli ju tillsalut tråkigt. Det vet varenda shetlandsponny. Då började jag bocka, hihi. Det var roligt men det blev jobbigt efter ett tag. Då sa Amanda

- Hihihi, Tjockis!

Vadå: Jag är väl ingen tjockis, jag är smäckrare än en shettis kan vara. Det kallas MUSKLER.

Sedan fick jag käk, massor. Men de hade spätt ut det med vatten. Nästa gång ska jag spä ut deras godis. Hahaha,.

Japp nu var det slut på det roliga god natt god natt. Myrstack.
Jag är så bra på rimm. KOlla in mina rimm i nästa inlägg. En häst en hund, jag är inte rund thii!!


Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0