Amanda får sin talan hörd (för en gång skull)

Jag älskar iallafall headern. Supersnychgg. Efter julen eller nyår så kommer jag Lollo att byta tillbaka header till den förra. : Efter som att den är sketa snygg.

Sedan efter som Lollo är så grymt snäll så borde ni besöka henne blogg det kan ni göra under de blåmarkerade "blogg"et. Eller här, men det går också bra här och här. Fast ni behöver inte besöka alla efter som det är samma ;) :love:



Trolle:

Sen ska jag berätta vad som hänt idag. Idag har jag mest stått ute, i går så var jag med Amanda och hennes kompis. Sen kanske jag ska ut på en tur det beror på vad jag hinner.

Jag tror jag ska göra en HISS VS DISS på bloggen jag tror jag startar i nästa inlägg. Ne men det kan vi inte vänta på kör igång.


Mina coola komentarer
Postat av: Lollo ♥

HeHe, kan jag inte få göra en vinter design så får ni den dära till våren? SNÄLLA...? ♥



2011-12-20 @ 21:09:59
URL: http://gaalet.blogg.se/

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0