Competition for those who dare!

Jag ska starta en tävling. INGEN har varit med på mina andra tävlingar så vi får hoppas på deltagare nu.

Tävlingen går ut på?
Ja, ni kanske vill veta vad tävlingen går ut på?
Det är så att jag (Trolle) med Amandas hjälp kommer skriva en önskelista som kommer bestå av godsaker.
Det du, ja exakt du ska listaut är vad det är som står där.
Utan att ni får se den. 
 
Såhär gör du?
Du måste veta att det är 5 saker på önskelistan och man kan inte dela platsen.
Det är ganska smart om man har läst igenom lite av bloggen så man vet vad jag (Trolle) gillar. Bara ett tips.
Sedan så skriver man en komentar. Efter som jag måste godkänna komentare kommer ingen annan kunna se komentaren efter som jag inte alls gokänner den utan bara skriver upp.

Sen så skriver man sitt namn och eventuell blogg. Man behöver inte skriva sitt riktiga namn utan man kan hitta på ett men då är det bra om man skriver att man hittat på.
Man skriver också varför man vill vinna och såklart svaret.
Sedan skickar man iväg det.
Enkelt va??
Det är allt du behöver göra.

Då visas vinnaren:
Den som gissar mest rätt (alltså behöver man inte ha alla rätt).
Tävlingen kommer avgöras 2012, ja det är ju inte långt kvar.

Vad vinner man?
Efter som att alla inte har en blogg så vinner man antingen äran eller om man har en blogg också en länkning.
Om man inte har en blogg så kanske äran bli förlite. Då får man helt själv säga vad ett inlägg ska bestå av men det får även en vinnare som har blogg också.
Viktigt:
*
Det kommer ej vara samma sak flera gånger i rad
* Inga oserösa eller grejor som jag inte kan göra gottas av vinnaren.
* fem saker finns på listan


Mina coola komentarer
Postat av: Lollo (Du vet nog vet...)

1. Lakris

2. Morötter

3: Cooca Cola

4. Äpplen (??)

5. Hö..?



Äh, ´vet inte men nu är jag med iaf! :D

2011-12-22 @ 12:16:05
URL: http://gaalet.blogg.se/
Postat av: Wilma :D

1. Saltlakrits

2. Godis

3.Coca Cola

4. Saltlakrits

5. Godis

2011-12-23 @ 08:21:08
URL: http://stylebywilma.blogg.se/
Postat av: agnes den bäste <3

1. Saltlakris

2. Morööötter

3. Äppppppleeen

4. coooooca coooola

5. Hööööö

2011-12-27 @ 15:48:02
URL: http://toppentjejer.blogg.se/

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0