~Julkalender~

Nu är det ju så att det är den 6:e december , och som du förstår om du har läst blogen förut så betyder ju det att det kommer öppnas en till lucka. Idag är det nämligen så att nummer sex ska öppnas. Men det är väl ingen ide att vänta? vi kör igång och ser vad Amanda bjuder på.



Ps. i slutet av december antingen 24 december (julafton) eller nån gång i Januari kommer de flesta bilder (dem jag hittar) som varit med i kalendern visas större så du ser dem mer på "riktigt" Ds.


Jag värkligen hatar när jag fasnar på kort och BLUNDAR. Det är förskräckligt.
Men tydligen har Amanda mod och sätta in en sådan bild i kalendern, det ska hon få igen för.
Det är bara det att jag ska komma på VAD. Kanske kasta av henne nästa gång hon rider? Eller käka upp allt godis i hennes skåp? Eller strula till hennes hår?? Haha det måste jag fundera pÅ!!


Ha det bra från en skumbanan
Okej, Amanda får väl vara med på ett hörn så det blir från.....


Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0