~Julkalender~

Nu startar den. Min egna julkalender.

Jag kan inte lotta ut något men under varje dag finns det en bild eller en hemlis som du som läsare ska få se.
Jag kommer bjuda på mycket olika spännande saker.

Nu har det kommit ända fram till första december och det har hunnigt komma snö, man blir ju lycklig. Det är bara 23 dagar kvar till julafton. Vad önskar du dig i julklapp(komentera)?
Men nu har vi inte tid att prata om dethär för nu ska .......

....lucka ett öppnas och det händer ....................... NU:



FÖRSTA LUCKAN ÖPPNAD, det blev en bild när jag stod inne i hallen. En avslöjad bild alltså. ehmmm, kanske inte det jag skulle avslöja nu vet ni ju det men det är sånt man få ta när Amanda ska välja bilder i JULKALENDERN.







Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0