Merry christmas

God jul alla underbara läsare. Det går upp och ner med statistiken på läsare men jag kan tala om att i förrgår vad det åtta läsare :) .

Idag har jag varit ute på julritt. Jag sprang i lina. Men det var skit att jag inte fick gå först men annars var det bra,
Men en ännu bättre sak. Jag fick JULKLAPPAR.
SAltlakriiiis, supergott. Men Amanda sa att jag bara fick 2 så att jag inte skulle bli det :S :O elakt. Haha tänk om jag ikväll tänker öppna boxdörren och gå i i hennes skå och käka upp dem hahahahahaha. ;)


Mina coola komentarer
Postat av: Mamsen

Hörrudu din lilla inbrottskung - en lakrits om dagen är bra för magen. Många stulna får magen att bulna. Tänk på det du och knapra i dig lite torr halm........

2011-12-25 @ 22:13:32

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0