MITT ®

Ja min egna, alla har egna hissar eller dissar exempel. är: HIss / Diss, Gillar / Grillar, Najs/ Bajs. Men jag har valt mitt egna.

Jag har Ros eller mos. Mos är alltså saker som jag lika gärna hade mosat och ros är sådana saker som jag vill ha eleler tycker är bra!:)

Första saken:


Idag är det dax att ros(a) och mos(a).
Jag börjar med att mos(a)

 Det blir stort mos på denna. Efter som att den är fel färg. Man skulle ju skämmas ihjäl om man gick ut på stan i såntdär.



Min Ros då??

Jag jag kan ju inte låta bli att ge en ros till detta kombinationsträns från ponnyprakt, det skulle jag vara snygg i!

Klarblått kombiträns i nylon med dekor Blue Crystal och silverka


Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0