Svar på frågor!!

1. Fråga: Vad gör du helst en fredags kväll?
Svar: En fredagskväll... då äter jag nog först något riktigt gott sedan är jag nog lite med Amanda, hittar på något bus men sist utav allt så ser jag nog en LÄSKIG film.

2.Fråga: Vad är ditt favoritgodis?
Svar: Ja, det vet väl alla, SALKTLAKRIS! mums :) ;)

3.Fråga: Vilken musik lyssnar du helst på?
Svar: Hårdrock är ju bra, lite Amy Daimond är väl rock? Men sen gillar jag låten "Calefonia King Trolle" och "it's raining horses" och vänta den här : " Trolle are the Champion!"

4.Fråga: Gallop, trav eller skitt?
Svar: Gallop vad trodde du, skitt eller då kan man ju aldrig vara först!

5.Fråga: Mulle beskrivs seg och gillar att äta, hur skulle man beskriva dig?
Svar: Jag skulle nog beskriva mig  STÖRST BÄST OCH VACKRAST haha XD och Snabb !

6.Fråga: Vad är ditt favorit uttryck?
Svar: STÖRST BÄST OCH VACKRAST, och tare lungt polan!


Frågor ställda av Amanda, svar på frågor Trolle!

Lite bilder till frågorna:
Kan du lista ut vilken bild som hör ihop med vilken fråga?? KOMENTERA!



Bilder ifrån google




Mina coola komentarer

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0