Amanda was here (såklart)

Amanda kom ut vi körde lite "frihetsdressyr" eller vad man ska kalla det.
Gick bra men sedan kom en jäkla räv och skällde så jag höll på att bli brunare än vad jag är. Sedan så fortsatte vi sedan la sig Amanda ner och sa - Nu räcker det va?
Sen somnade hon nästan. KONSTIG person. MEdans jag åt hö så det var ju bra



Mina coola komentarer
Postat av: Mamsen

Joho tack du!! Själv stod jag med en grep och städade efter herrskapet för att sedan fylla bingen med mat och sedan bar jag vatten och sedan stuvade jag in häst i box och unge i dusch sedan fick jag göra kväll.

2012-01-23 @ 21:35:54

Kooo:

Ditt coola namn ♥
Cool knapp bara!?

Din coolaste i värden mailadress ♥ (Bara för mig)

Din coolaste blogg ♥ (frivilligt)

Din super duper as coola komentar ♥

Trackback
RSS 2.0